Nový Projekt

Zaoberal som sa zadaním ktoré mi ponúkol pan profesor Hulín. Zadanie znelo bývanie počas epidémie. Ked som si študoval bližšie informácie o epidémii pandemii a podobných našiel som že najlepšia je izolacia nakazeného človeka od 2-20dní podla nákazy.
Inšpiraciu som našiel v dnes aktualnich ruškach ktoré sú aktualne povnnosťou. Rozhodol som sa rozdeliť vežu dané podkažia ktoré by boli prepojené pavlačou kde by sa nachádzalo schodisko a výťah. Z pavlaču by sa dalo vstúpiť rovno do bytu ktorý by mohol byť riešený ako 2 poschodový byt, alebo 1 poschodový podla potreby. Pri rieštení interieru mi prišlo zaujímave spracovať interier tak aby bol pripravený na izoláciu. To som riešil pohyblivosťou izieb a nábytku ktoré by boli upevnené na kolieska kvoli lahkosti presunu a bol by daný návrh ako by mal interiet vyzerať počas epidémie a normalne. Byt by bolo jednoduché premiestniť za pomoci 1 alebo 2 osob, pripojenie na vodu elektriku by sa riešilo rýchlospojkou ktorú by človek len vsunul alebo vysunul z vodovodu.
Exterier dominuje obrovské rúško ktoré je možné vyťahovať a zaťahovať podla potreby.

Komentáre

  1. Dobrý den Matěji,
    je to pěkné. Vaší slabou stránkou jsou perspektivy, které se mají odevzdat v pondělí. Věnujte se jim prosím.
    K projektu:
    /věže bych udělal dvě
    /nemocniční věž s rouškou
    /obytnou bez roušky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rešerš, definicia zadnia