Rešerš, definicia zadnia

Vybral som si poslednú časť zástavby, pri Libenskom moste. Táto lokalita je velmi zaujimavá kedže velmi blizko spaja most s architektúrou. Pri bližsom skúmani miesta som zistil že daná časť som zistil že okolo roku 1910 sa tu nachádzalo rameno rieky, ktoré bolo následne zasypané a pretvorené na terajší park. Na pozemku sa aktuálne nachádza parkovisko a sklad pre automobily.

Pri bližšom skúmani okolia a hladaní potrieb ktoré by mestu dodali perspektivu do buducna som našiel že v okoli sa nachádza obchodný dom (kaufland) v ktorom sídlia aj ine pobočky (lekaren,bankomat,banka...) preto mi napadlo doplniť tieto služby a poskytnuť jednej z budov parter do ktorého by sa mohli dobudovať potrebné služby (lekar,školka,pekareň..)
Oblasť ma dobrú dostupnosť tramvajou (libensky most cca 100m) ako aj metrom (invalidovna 500m)  čo je výhoda pre firmy ale aj mlade rodiny.
Budovy by mali zapadať do kontextu celej štvrte preto mi napadlo rozdeliť budovy do viacerých budov. Zároven sa na pozemku má nachadzať dominanta danej časti mesta ktorá može splnať funkciu veže. Nakolko tieto budovy su nakladnejšie a priestorovo menej rozmanite som sa rozhodol umiestniť do týchto priestorov kancelárie ktoré by splnali reprezentatívny charakter budovy a zároven by boli píchou firmy ktora by v nich sídlila. 2 budova by splnala účel bývania pre stredú vrstvu nakolko by narožie budovy bolo orientovana do cesty konkretne na ulicu Voctářová. Predstava by bola rozmiestnenie bytov na 2KK/2+1 alebo 3KK/3+1, tieto byty sú aktualne najdrahšimi položkami a najviac žiadanmími v prahe čo je pripadne + pre investora.  Do 3 budovy by som rád zakomponoval byty vačších rozmerov 4KK/5KK ktoré by mohli slúžiť ako apartmány pre viceprezidentov a vyššie postavených manažerov firmy v vyššej budove.
Okolie by bolo doplnené parkom tak ako je stanovené v požiadavkach min. 25%
Približné hmotne vyhotovenie budov.



Komentáre

  1. Děkuji za snahu, už je to lepší... jen si pořád asi nerozumíme, co bych po vás chtěl. Zkusím vysvětlit v pondělí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den Matěji, objekt bych nerozděloval na menší části. Navrhněte jeden kompaktní dům. V první řadě bych udělal v axonometrii základní objem regulace. Potom bych do tohoto objemu navrhnul dům. Mohl byste udělat nejprve axonometrii? Děkuji PH

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý den, prohlédněte si prosím upřesněné zadání a regulaci na mém blogu. Naleznete zde přesné rozvržení výkresů a regulaci domu/věže. Zítra očekáváme výstupy. PH

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu